Zaregistrovali jste příchod nového kancelářského balíku Microsoft Office 2016?
Co nového tedy Office 2016 přináší?
Mimo drobných grafických změn se jedná o významnou integraci komunikačního programu Skype, který je nově rychle přístupný z každé aplikace balíku. Díky tomu mezi sebou mohou firemní zaměstnanci rychle komunikovat a řešit problémy, aniž by museli psát e-maily a čekat na odpověď nebo chodit do vzdálených kanceláří.
Pro efektivní spolupráci byla přidána také možnost co-authoringu, díky čemuž může s jedním dokumentem pracovat více lidí současně. To se týká programů Word, PowerPoint a OneNote.
Užitečnou novinkou je našeptávač Tell Me, který vám rychle vyhledá a nabídne funkce, které zrovna nemůžete najít v menu. Mohli bychom říci, že se jedná o vyhledávání v podobném stylu, jako je integrováno ve Windows.
Funkce Data Loss Prevention, která byla doposud integrována pouze v Outlooku, se nově dostala i do Wordu, Excelu a PowerPointu. Jejím účelem je ještě před uložením upozornit uživatele na citlivá data zapsaná na nevhodných místech, která by mohla být snadno zneužita.
Další změny a vylepšení jsou buď drobnějšího rázu, jako například nové typy grafů v Excelu apod. |